دانلود مقاله چشم پوشی معلم و تغییر رفتار دانش آموز

دانلود مقاله چشم پوشی معلم و تغییر رفتار دانش آموز

0 2.7k
دانلود مقاله چشم پوشی معلم و تغییر رفتار دانش آموز

کاربر عزیز با دانلود مقاله در‌مورد چشم پوشی معلم و تغییر رفتار دانش آموز در تعداد صفحات 11 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.
جهت مطالعه و دانلود مقاله در مورد چشم پوشی معلم و تغییر رفتار دانش آموز ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله چشم پوشی معلم و تغییر رفتار دانش آموز را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:چشم پوشی معلم و تغییر رفتار دانش آموز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

مقدمه

معلمی هنر حساسی است که گاه ممکن است کوچکترین اشتباه، خسارت جبران ناپذیری به بار آورد و بر روح و شخصیت دانش آموز اثرات عمیقی بگذارد. پس فراگیری و به کار بردن ظرایف و مهارت های معلمی در کلاس می تواند هم جو عاطفی را بین معلم و شاگرد در کلاس برقرار کند و هم باعث می شود تا مدیریت و کنترل کلاس به نحو شایسته انجام شود. به نظر می رسد که بسیاری از معلمان بر این باورند که جو آرام کلاس یکی از راه های تحقق اهداف آموزشی است. در هر کلاسی دانش آموزانی هستند که در نظم کلاس اختلال ایجاد می کنند. این مسئله تهدیدی برای تمرکز دانش آموزان و مدیریت معلم است. گاه شکایت دانش آموزان از توان علمی معلم نیست، بلکه در ضعف کلاس داری اوست که برخورد جدی با چنین دانش آموزانی ندارد....


8,000 تومان