دانلود تحقیق در مورد عايقكاري رطوبتی

دانلود تحقیق در مورد عايقكاري رطوبتی

0 2.3k
دانلود تحقیق در مورد عايقكاري رطوبتی

با دانلود تحقیق در مورد عايقكاري رطوبتی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق عايقكاري رطوبتی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق عايقكاري رطوبتی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد عايقكاري رطوبتی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:41 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

يكي از مشكلات اساسي كه در اكثر سازه ها به چشم مي خورد مشكل نم و رطوبت مي باشد كه در بعضي مواقع خسارات جبران ناپذيري را به سازه ها و ساختمان وارد مي نمايد و يكي از راهكارهاي مقابله با آن عايقكاري رطوبتي مي باشد.

در ايران با توجه به اقليم و آب و هوا و نيز وجود منابع عظيم نفتي، متداولترين عايق رطوبتي قير و گوني مي باشد كه با پيشرفت تكنولوژي اين روش جاي خود را به عايقهاي پيش ساخته داده است.

عايق رطوبتي پيش ساخته محصولي است مركب از تيشو (فلت الياف شيشه مسلح) و پلي استر و قيري كه با پليمرهاي مخصوص اصلاح شده است. عايق عبارتست از ساختاري مركب از دو لايه تيشو و پلي استر كه توسط قير اصلاح شده با پليمرهاي S.B.S و A.P.P‌ اشباع و آغشته شده اند، اين محصول بدليل خاصيت الاستيكي و مقاومت در برابر نور و آب بعنوان پوشش دهنده سطوح خارجي ساختمانها يا عايق كاري سرويس هاي بهداشتي، تونل ها، استخرها و حوضچه هاي ذخيره آب كاربرد دارد.


8,000 تومان