دانلود مقاله فمينيسم از شعار تا واقعيت

دانلود مقاله فمينيسم از شعار تا واقعيت

0 3k
دانلود مقاله فمينيسم از شعار تا واقعيت

با دانلود مقاله در مورد فمينيسم از شعار تا واقعيت در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله فمينيسم از شعار تا واقعيت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله فمينيسم از شعار تا واقعيت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد فمينيسم از شعار تا واقعيت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه‏

رويكرد اساسى مخالفان انقلاب اسلامى از فاز مبارزه سياسى به مبارزه فرهنگى، تابع قواعد و منطق رفتارى، سياسى و امنيتى مختص به خود مى‏باشد. بى‏شك به بن‏بست رسيدن انواع اقدامات در تقابل با انقلاب، تثبيت پايه‏هاى نظام، ماهيت دينى و فرهنگى نظام و همچنين با توجه به اينكه محيط فرهنگى جامعه، احتمالاً عميق‏ترين، پردامنه‏ترين و بلندمدت‏ترين تأثير را بر رفتار اكثر اعضاى جامعه مى‏گذارد، مخالفان را ناگزير به اين رويكرد نموده است.

انواع تهديدات فرهنگى‏

تهديدات فرهنگى دشمن به دو گرايش يا بخش تقسيم مى‏شوند:

1- بخشى همانند ابتذال اخلاقى، ماهواره، قالب‏هاى نوشتارى و ... جنبه صورى و ظاهرى دارند و عمدتاً به صورت تظاهرات ضد اخلاقى و فرهنگى ظهور مى‏نمايند.

2- بخش ديگر همانند ترديدفكنى در مبانى دينى و ارزشى، تخطئه آئين و سنت دينى، ليبراليزه كردن دين و ... جنبه محتوايى و فكرى دارد. از آنجايى كه اين نوع تهديد ديرياب، نامحسوس و پيچيده و مخرب مى‏باشد، ضرورت و اولويت بيشترى براى بررسى و مطالعه پيدا مى‏كنند. بنابراين، شناخت جريانات رايج فكرى و مكاتب علمى و فلسفى غرب و تأثير آنها بر فرهنگ خودى از نقطه نظر بررسى تهديدات فرهنگى يك ضرورت اجتناب‏ناپذير امنيتى محسوب مى‏گردد.

بر اساس چنين ضرورتى طرح سلسله مباحثى تحت عنوان «مسئله‏شناسى فرهنگى» بايستى در دستور فعاليت‏هاى فرهنگى و اطلاع‏رسانى قرار گيرد. هدف از بررسى مسائلى نظير: «تساهل دينى»، «پلوراليسيم دينى»، «سكولاريسم»، «تهاجم از طريق ترجمه»، «همگرايى تئورى‏هاى جديد جهانى»، «بررسى 


4,000 تومان