دانلود تحقیق درمورد مبانی ويندوز و شبکه

دانلود تحقیق درمورد مبانی ويندوز و شبکه

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد مبانی ويندوز و شبکه

با دانلود تحقیق در مورد مبانی ويندوز و شبکه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مبانی ويندوز و شبکه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مبانی ويندوز و شبکه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مبانی ويندوز و شبکه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:87 صفحه

قسمتی از فایل:

 سيستم عامل ويندوز يکی از متداولترين  سيستم های عامل شبکه ای است که برای برپاسازی شبکه های کامپيوتری استفاده می گردد . در اين مقاله قصد داريم به بررسی اوليه ويندوز بعنوان يک سيستم عامل پرداخته و  در ادامه با مفاهيم اوليه شبکه آشنا و در نهايت به بررسی برخی از مفاهيم اوليه  ويندوز  بعنوان يک سيستم عامل شبکه ای ، بپردازيم .

هسته اساسی يک کامپيوتر سيستم عامل ، است . سيستم عامل، نرم افزاری است که سخت افزار را کنترل و همانگونه  که از نام آن مشخص است باعث انجام عمليات در کامپيوتر می گردد . سيستم عامل ، برنامه ها را به درون حافظه کامپيوتر استقرار و زمينه اجرای آنان را فراهم می نمايد. سيستم عامل دستگاه های جانبی ، نظير ديسک ها و چاپگرها را مديريت می نمايد.  کامپيوتر و چاپگر های موجود در يک محيط کامپيوتری را  می توان بيکديگر مرتبط تا زمينه مبادله اطلاعات و داده ها ، فراهم گردد. شبکه ، شامل گروهی از کامپيوترها و دستگاه های مرتبط بيکديگر است. هماهنگی در اجرای  همزمان برنامه ها در يک شبکه ، مديريت دستگاههای جانبی متصل به شبکه و موارد ديگر ، مستلزم وجود امکانات و پتانسيل های بيشتر از طرف سيستم عامل است . يک سيستم عامل شبکه ای ، امکانات فوق و ساير پتانسيل های لازم در خصوص  شبکه را ارائه می نمايد. ويندوز 2000 ماکروسافت، نسل جديدی از سيستم های عامل شبکه ای است که زيرساخت مناسبی را بمنظور مديريت و حمايت از برنامه ها بمنظور استفاده توسط کاربران شبکه و سازمان های مربوطه، فراهم می نمايد.

نسخه های متفاوت ويندوز 2000 
ويندوز 2000 ، مجموعه ای گسترده از امکانات و ابزارهای لازم ، بمنظور مديريت يک شبکه کامپيوتری را ارائه و دارای نسخه های متفاوت زير است :


8,000 تومان