دانلود تحقیق درمورد مفاهيم اوليه برنامه نويسی در دات نت

دانلود تحقیق درمورد مفاهيم اوليه برنامه نويسی در دات نت

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد مفاهيم اوليه برنامه نويسی در دات نت

با دانلود تحقیق در مورد مفاهيم اوليه برنامه نويسی در دات نت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مفاهيم اوليه برنامه نويسی در دات نت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مفاهيم اوليه برنامه نويسی در دات نت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مفاهيم اوليه برنامه نويسی در دات نت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:90 صفحه

قسمتی از فایل:

 دات نت محيطی جديد بمنظور طراحی، پياده سازی  و اجرای برنامه های کامپيوتری را در اختيار طراحان و پياده کنندگان نرم افزار قرار می دهد.  با استفاده از پلات فرم فوق ، می توان بسرعت اقدام به پياده سازی نرم افزار نمود.

برنامه های توليده شده ، امکان استفاده از پتانسيل های  محيط

( Common Language Runtime CLR ) را خواهند داشت . آشنائی با مفاهيم اوليه برنامه نويسی در محيط فوق ، دارای اهميت خاص خود بوده و  سرعت در استفاده مطلوب از محيط فوق ، را بدنبال خواهد داشت . در مقالاتی که در اين زمينه ارائه خواهد شد به بررسی مفاهيم اوليه برنامه نويسی محيط فوق ، خواهيم پرداخت . در اين راستا ، در ابتدا با نحوه نوشتن يک برنامه  آشنا و در ادامه به تشريح برخی از مفاهيم مهم در اين زمينه ، خواهيم پرداخت .

نوشتن يک برنامه در فريمورک دات نت
تمامی زبانهای حمايت شده در دات نت ، از سيستم نوع يکسان ، کتابخانه کلا س فريمورک مشابه  و  CLR استفاده خواهند کرد . بدين ترتيب، تمامی برنامه های نوشته شده با يکی از زبانهای حمايت شده ، خصايص مشابهی را به اشتراک می گذارند. شايد مهمترين تفاوت قابل توجه در رابطه با زبان های برنامه نويسی حمايت شده در دات نت ،  به گرامر هر يک از آنها برگردد . ( در مثال هائی که در اين مقاله ذکر می گردد ، از ويرايشگر Notepad ،در مقابل ويژوال استوديو دات نت،  استفاده شده است . مثال های ارائه شده به اندازه کافی ساده بوده تا بتوان بکمک آنان با  فرآيندهای ترجمه و اجراء ، بسرعت آشنا گرديد ).

نوشتن يک برنامه
برای نوشتن يک برنامه ساده در دات نت ، مراحل زير را دنبال می نمائيم :

فاز اول : ايجاد برنامه
برنامه
Notepad را فعال و  پس از درج کدهای زير آن را با نام  Hello.vb ، ذخيره نمائيد 

9,000 تومان