دانلود تحقیق درمورد مواد پرو بیوتیک و پری بیوتیک

دانلود تحقیق درمورد مواد پرو بیوتیک و پری بیوتیک

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد مواد پرو بیوتیک و پری بیوتیک

با دانلود تحقیق در مورد مواد پرو بیوتیک و پری بیوتیک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مواد پرو بیوتیک و پری بیوتیک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مواد پرو بیوتیک و پری بیوتیک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مواد پرو بیوتیک و پری بیوتیک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قسمتی از فایل:

 چکیده :

این لحظه ای با اهمیت ویژه در تکامل تحقیقات پرو بیوتیک و پری بیوتیک است .                    رشد بسیار زیادی در محصولات لبنی حاوی موجودات پرو بیوتیک و پری بیوتیک وجود داشته ، و شماری از آن ها توسط مطالعات کلینیکی تایید می شوند که نشان دهنده ی سودمندی های بهداشتی هستند .

به وسیله کشف چگونگی عملکرد مداخله پرو بیوتیکی و پری بیوتیکی در بافت زنده ،              امکان توسعه بیشتر کاربرد های لبنی وجود دارد که سلامت عمومی را بهبود می دهد ،              و در برخی موارد مزایای ضد بیماری توام را فراهم می کند . با وجود این شایان اهمیت           است که محصولات پرو بیوتیکی استاندارد های بین المللی مناسب را بر آورده کرده                   و حاوی ارگانیسم های ویژه و مشخص و مناسب با فرمول های دارای تاریخ مصرف پایدار است که در مطالعات کلینیکی با طراحی مناسب نشان داده اند که مزایای سلامتی معینی را برای مصرف کننده همراه دارند .

 این مقاله بر پیشرفت حاصل طی سه سال گذشته در درک نقش مهم باکتری ها                      در سلامت متمرکز بوده ، و از مرحله حاملگی تا سن بالا تر را پوشش می دهد . مطالعات          نشان می دهند که میکرو باکتری های بدن می توانند تعدیل شده و تا حدی معین ، با استفاده           از مواد پرو بیوتیکی و پری بیوتیکی منجر به توسعه و آزمون محصولات با هدف ایمنی ، تنظیمی ، آلرژی ، عفونت موضع دور و روده ، بیماری قلبی عروقی و سایر بیماری های مزمن شده است .


5,000 تومان