دانلود تحقیق درمورد قانون روابط موجر و مستأجر

دانلود تحقیق درمورد قانون روابط موجر و مستأجر

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد قانون روابط موجر و مستأجر

با دانلود تحقیق در مورد قانون روابط موجر و مستأجر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق قانون روابط موجر و مستأجر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق قانون روابط موجر و مستأجر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد قانون روابط موجر و مستأجر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:131 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

قوانين در حكومت اسلامي ملهم از دستورات متعالي و سعادت بخش قرآن كريم و سنت رسوال الله (ص) و ائمه اطهار سلام الله عليهم است و از آنجا كه اين قوانين الهي بوده و منشاء بشري ندارد و از سويي مقيد به مكان و زماني خاصي نيز نمي باشد قطعاً كاملترين و جامع ترين قوانين بوده و اجراي دقيق و درست آن سعادت تمامي انسانهاي را با دنبال خواهد داشت و با دگرگوني كه در نظام سياسي ايران صورت گرفت ، قوانين و مقررات آن نيز به طبع تحت الشعاع نظام حاكم بر جامعه كه نويد حكومت اسلامي را مي داد قرار گرفت . لذا دگرگونيهايي در راستاي اسلامي و شرعي كردن قوانين برداشته شد .

اين تغيير و تحول دراصول كلي و بنيادين جامعه در بدو امر چنان سريع انجام شد كه بحث هاي حقوقي فراواني را برانگيخت و اين وضع (تغييرات مكرر قوانين ) همچنان راه خود را ادامه ميدهد و اكثريت قضات ، وكلا و حقوقدانان از خود مي پرسند به راستي تا به كي بايد شاهد تغييرات متعدد قوانين باشيم؟ واقعاً ملاك تهيه و تنظيم و تصويب قوانين چيست كه به سهولت و با هر سليقه اي تصويب مي شود و پس از اندكي تغيير مي كند .

15,000 تومان