دانلود تحقیق درمورد نگهداري و تعميرات مخازن

دانلود تحقیق درمورد نگهداري و تعميرات مخازن

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد نگهداري و تعميرات مخازن

با دانلود تحقیق در مورد نگهداري و تعميرات مخازن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نگهداري و تعميرات مخازن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نگهداري و تعميرات مخازن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نگهداري و تعميرات مخازن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:54 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

     صنعت نفت ، مهمترين بخش اقتصاد كشور و خواه ناخواه اين صنعت از ديرباز در سرنوشت سياسي ، اجتماعي ، فرهنگي ، اقتصادي ما ايفاگر نقش بسيار حساس و مهمي بوده است . با اكتشاف نفت در ايران كشور ما يكباره در كش وقوس سياست بازيها اعمال نفوذها و قدرت طلبيها قرار گرفت واين ماده حياتي كه چرخ بزرگترين صنايع دنيا رابه گردش در مي آورد محور اصلي تغيير وتحولات  در چهره سياسي واقتصادي كشور ما گرديد .

     تاريخ نفت ايران سرشار از رمز ورازها و پيچيدگيهايي است كه همچنان            ناگشوده مانده و كسي را ياراي آن نيست كه به روشني بگويد در اين جولانگاه صنعت و سياست قدرتهاي بزرگ ، چه رويدادهايي به وقوع پيوسته ، رويدادهايي كه متضمن سودها و زيانهايي براي سرزمين بوده است .

     صنعت نفت ، صنعتي است بسيار عظيم و گسترده كه در واقع ستون فقرات صنايع و اقتصاد و پايه هاي استراتژيهاي سياسي قرن بيستم را تشكيل مي دهد . در اهميت نفت بايد گفت كه تاكنون در جهان ارزش هيچ گنجينه و ثروتي  حتي در مجموع به پاي نفت نرسيده وتمام پيشرفتهاي قرن حاضر به نحوي ، مولود  اين ماده طبيعي بدون جانشين وگرانبها ست .

     فعاليت صنعت در ايران نيز كه از نزديك به يك قرن پيش آغاز شده است و اكنون نيز ادامه دارد ، از همان ابتدا همواره از ارزش ويژه و ممتاز برخوردار وكم  و بيش ، محور تحولات و رويدادهاي تاريخي كشور بوده است .

     نگهداري وتعميرات « نت » دو مفهوم بسيار مهم و دو مقوله اساسي هستند كه تحقق و عمل بدانها موجبات بقا وتداوم خطوط مختلف توليد و كاهش هزينه ها  را فراهم مي آورند . با پيچيده تر شدن وسايل و امكاناتي كه انسان برايرفع نيازهاي روز افزون خودبكار مي گيرد ، امر استفاده بهينه و نيز اقتصادي بودن اين وسايل و امكانات بيش از پيش موردتوجه قرار گرفته است .

     روشهاي پيچيده توليد وامكانات وماشين آلاتي كه در اين راستا مورد استفاده قرار مي گيرند نيازمند اين است كه با حداقل هزينه بيشترين استفاده از آنها صورت گرفته و كارائي آنها را تا جايي كه ممكن است افزايش داده عمر مفيد آنها را بالا برد واز اين رهگذر هزينه هاي كل مربوط به قيمت تمام شده محصولات را كاهش داد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر