6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38568
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1494

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اقتصاد

دانلود تحقیق درمورد اقتصاد

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد اقتصاد

با دانلود تحقیق در مورد اقتصاد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اقتصاد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اقتصاد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اقتصاد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:مقدمه
خصوصي سازي و كاهش تصدي گري دولت در فعاليت هاي اقتصادي ، بخش عمده سياست هاي تعديل ساختار اقتصادي را تشكيل مي دهد . گسترش خصوصي سازي نه تنها مشاركت بخش غير دولتي را در اداره امور تصدي گري اقتصاد افزايش مي دهد و به انگيزه كارآفريني ، ابتكار و نوآوري قوت مي بخشد، بلكه توان كارشناسي دولت را براي انجام پژوهش هاي لازم جهت اتخاذ سياست هاي كلان اقتصادي موثر و كار آمد بكار خواهد گرفت .سياست هاي كلي اصل 44 كه توسط مقام معظم رهبري ابلاغ شده است ، چشم انداز جذابي را از حاكميت بخش خصوصي بر اقتصاد كشور و تغيير مالكيت دولت به بخش خصوصي عرضه كرده است . در اين مقاله علاوه بر تعاريفي از مفاهيم خصوصي سازي و اهداف آن به مقوله خصوصي سازي شرکت های بیمه دولتی و اثرات آن بر كارايي و افزايش بهره وري شركت هاي بيمه و نهايتاً كمك به شاخص هاي اقتصادي در بخش هاي مختلف اقتصادي كشور پرداخته خواهد شد .

تعاريف و مفاهيم خصوصي سازي:

خصوصي سازي ( privatization) كه از اوايل دهه 1980 مطرح شده ، همچنان در ابعاد گسترده اي و در بيش از يكصد كشور دنيا دنبال مي شود . خصوصي سازي يكي از عناصر فوق العاده مهم و همراه با پديده جهاني شدن است كه اتكا بر بازار را در تخصيص منابع افزايش مي دهد . روند خصوصي سازي ، شكل، نحوه خصوصي سازي و ميزان موفقیت آن در كشور هاي مختلف متفاوت بوده است و مسائل اجتماعي ، سياسي و فرهنگي در پيشبرد خصوصي سازي كاملاً موثربوده اند . مهمترين علت استقبال از خصوصي سازي در سطح كشور ها ، مسائل اقتصادي است اما در كنار آن مسائل اجتماعي و سياسي و نهادي نيز حائز اهميت است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر