دانلود تحقیق درمورد RADIUS و IAS

دانلود تحقیق درمورد RADIUS و IAS

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد RADIUS و IAS

با دانلود تحقیق در مورد RADIUS و IAS در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق RADIUS و IAS را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق RADIUS و IAS ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد RADIUS و IAS

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:ارائه دهندگان سرويس اينترنت ( ISPs ) و ساير شركت های بزرگ همواره با اين چالش جدی مواجه هستند كه چگونه انواع دستيابی به شبكه و  accounting را از يك نقطه ‌صرفنظر از نوع تجهيزات استفاده شده برای دستيابی به شبكه ، مديريت نمايند .
با اين كه برخی سيستم های عامل دارای امكانات خاصی در اين رابطه می باشند ، در اغلب شركت های بزرگ می بايست از يك زيرساخت اختصاصی برای تائيد و مديريت دستيابی به شبكه استفاده گردد .
پروتكل
RADIUS ( برگرفته شده از  Remote Authentication Dial-In User Service   ) ، استانداردی برای طراحی و پياده سازی سرويس دهندگانی است كه مسئوليت تائيد و مديريت كاربران را برعهده خواهند گرفت.مشخصات و نحوه عملكرد پروتكل RADIUS  در  RFC 2865 و RFC 2866 تعريف شده است .
پروتكل
RADIUS از يك معماری سرويس گيرنده - سرويس دهنده برای تائيد و accounting استفاده می نمايد . پروتكل فوق اطلاعات accounting ، پيكربندی ، تائيد و  مجوزها را بين يك سرويس گيرنده RADIUS و يك سرويس دهنده RADIUS  حمل می نمايد . سرويس گيرنده RADIUS می تواند يك سرويس دهنده دستيابی شبكه ( NAS ، برگرفته شده از network access server ) و يا هر نوع دستگاه مشابه ديگری باشد كه نيازمند تائيد  و accounting است .
همانگونه كه اشاره گرديد
NAS به عنوان يك سرويس گيرنده RADIUS عمل می نمايد . سرويس گيرنده مسئول ارسال اطلاعات كاربر  برای سرويس دهنده RADIUS است تا بر اساس نتايج برگردانده شده توسط سرويس دهنده ، در خصوص كاربر تعيين تكليف گردد . سرويس دهندگان RADIUS مسئول دريافت درخواست ارتباط كاربر ، تائيد وی و ارسال اطلاعات پيكربندی مورد نياز برای سرويس گيرنده به منظور عرضه سرويس به كاربر می باشند . يك سرويس دهنده RADIUS می تواند به عنوان يك سرويس گيرنده پراكسی به ساير سرويس دهندگان RADIUS و يا ساير سرويس دهندگان تائيد نيز عمل نمايد . 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر