7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41699
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1571

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد استراتژيهاي توزيع داده‌ براي تصاوير high-resolution

دانلود تحقیق درمورد استراتژيهاي توزيع داده‌ براي تصاوير high-resolution

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد استراتژيهاي توزيع داده‌ براي تصاوير high-resolution

با دانلود تحقیق در مورد استراتژيهاي توزيع داده‌ براي تصاوير high-resolution در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق استراتژيهاي توزيع داده‌ براي تصاوير high-resolution را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق استراتژيهاي توزيع داده‌ براي تصاوير high-resolution ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد استراتژيهاي توزيع داده‌ براي تصاوير high-resolution

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه:

تصاوير مقياس بزرگ و high- resolution بصورت افزايشي براي برنامه‌هاي كاربردي interactive (گرافيك‌هاي سه‌بعدي) شامل تصاوير داده‌‌اي مقياس بزرگ و محيط‌هاي مجازي پوششي و طرحهاي مشترك است و مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اين سيستمها بايد شامل يك كارآيي بسيار بالا و افزاينده زير سيستمهاي rendering براي توليد تصاوير high-resolution در اندازه‌هاي فريم‌هاي real – time باشند.

ما تحقيق وبررسي مي‌كنيم كه چگونه سيستمي را كه تنها از اجزاي قطعات گرانقيمت در يك pc cluster استفاده مي‌كند بسازيم. هدف اصلي پيشرفت و توسعه الگوريتم‌هاي كارا براي تقسيم‌بندي و توزيع وظايف rendering به صورت مؤثر در پهناي باند عمليات پردازشي و انبارداري و محدوديتهاي يك سيستم توزيع‌ يافته‌است. در اين مقاله ما سه راه متفاوت را كه از نظر نوع داده‌هايي كه از Client به سرورهاي تصوير مي‌فرستند فرق دارند با هم مقايسه مي‌كنيم به كنترل مقادير اوليه و پيكسل‌ها براي هر راه آزمايشات اوليه را به وسيله يك سيستم الگو كه يك تصوير ديواري چند پروژه‌كتوره را با يك pc-cluster توليد مي‌كند، شرح مي‌دهيم. ما راههاي متفاوتي را كه براي ساختارهاي متفاوت سيستمي مناسب باشد با بهترين انتخاب مربوطه به پهناي باند ارتباطي ظرفيت انبارداري و قدرت پردازش‌كردن Clientو سرورهاي تصويري را پيدا كرديم:

كليدهاي اصلي مؤلف: رندركردن موازي، گرافيكهاي شبكه‌شده، تصاوير مقياس بزرگ تصوير Interactive، و محاسبه Cluster


فهرست مقاله:

1.    معرفي

2. طبقه‌بندي استراتژيهاي توزيع‌داده

3. مدل اجرايي همگام‌سازي شد

4. مدل توزيع‌ اوليه

5. مدل توزيع پيكسل

6. نتيجه‌گيري و كار آينده

7. مراجع


1. معرفي:

ما در حال عبور از دوران جديدي از محاسبات كامپيوتري هستيم كه در آن تبادل با داده‌ها در سراسر زمان و فضا با وسايل تصوير ubiquitous موجود است. دلايل وجود اين تغييرات در اين دروان ساده هستند. پيشرفتهاي سريع در كارآيي cpu ظرفيت ذخيره‌سازي نهايي باند شبكه و توليدات وسايل نمايشي.

راه سنتي استفاده از كامپيوترها و شبكه‌ها بيشترين سيكلهاي cpu را براي حل مشكلات تكنيكي و مديريت و سازماندهي تراكنشهاي تجاري مصرف مي‌كردند، اين رزوها بيشتر سيكلهاي cpu نهايي باند شبكه در نقل و انتقالات شامل بوجود آوردن محتويات گم‌شده و تحريف‌شده فرستادن اطلاعات و ارائه‌كردن اطلاعات براي مردم براي جستجوكردن و تصويرساختن صرف مي‌شوند.

در اين دهه اخير تصاوير نسل جديد مانند (light-ernitting plastics)LEP و
 
(organic light- emitting devices) OLED، اجزاي قطعات با ارزشي ازنظر تجاري خواهند شد. اين وسايل بسيار گران قيمت هستند. آنها ممكن است به ديوارها، پنجره‌ها، لوازم منزل و وصل شوند. آنها ممكن است تكه‌تكه سطح يك اتاق، كف يك اتاق و يا حتي يك ساختمان را به صورت يكپارچه بپوشانند. پيشرفت آنها يك مشكل جديد تكنيكي جالب را معرفي خواهد كرد:

چگونه بايد سيستمهاي كامپيوتري براي توليد پيكسلهاي بسيار زياد طراحي كنيم؟

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر