دانلود تحقیق درمورد آشنايي با تكنولوژي Grid Computing

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با تكنولوژي Grid Computing

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد آشنايي با تكنولوژي Grid Computing

با دانلود تحقیق در مورد آشنايي با تكنولوژي Grid Computing در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنايي با تكنولوژي Grid Computing را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنايي با تكنولوژي Grid Computing ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنايي با تكنولوژي Grid Computing

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

چکيده :

     موضوع اي که  در اين مقاله مورد بررسي قرار Grid Computing است، که شامل موضوعاتي از قبيل اينکه : گريد چيست ، چگونه به وجود آمد ، شامل چه مواردي است ، ازچه بخش هايي تشکيل شده، چه کاربردي دارد و اينکه چگونه کار مي کند، مي باشد. از آنجا که گريد نسل جديدي از شبکه مي باشد لذا داراي دنياي از اطلاعات جديد در زمينه شبکه و علم آن است.از جمله نتايج ارزشمند اين مقاله مي توان به آشنايي مبتدي با شبکه گريد و طريقه کار آن و استانداردهاي به کار رفته در آن اشاره کرد، که پايه و مقدمه اي براي آشنايي هر چه  بيشتر با اين علم جديد مي باشد، و ما در پايان اين مقاله هر چند کوتاه  با پيشرفت هاي شگرف در زمينه شبکه آشنا خواهيم شد.

 

كلمات كليدي: Grid Initiative- Grid Computing Grid -

1-     مقدمه:

      قرن بيست و يکم را قرن ارتباطات و اطلاعات نام نهاده­اند و اين خود کوچکترين دليل براي اهميت برقراري ارتباط در دنياي امروز است. امروزه يک نگاه متخصص مي­تواند براي بسياري از مشکلات و مسائلي که به ظاهر لاينحل هستند، يک راه حل مبتني بر فن­آوري اطلاعات و ارتباطات به سادگي و به نحو شايسته ارائه کند. به عنوان مثال مي­توان به شبکه GRID اشاره نمود که مي­تواند با بکارگيري سيستم هاي کامپيوتري، هم بين افراد مختلف در سر تا سر دنيا ارتباطي مطمئن و با کيفيت برقرار کند و هم حجم بسيار زيادي از محاسبات را در زمان بسيار کوتاهي انجام دهد.

      دانشمنداني كه در پي توسعه گريد هستند، دنيايي را به تصوير مي كشند كه هر شخصي مي تواند به راحتي وارد يك شبكه شود و از توان محاسباتي موجود در شبكه استفاده كند.در شيوه هاي نوين به جاي استفاده از رايانه هاي اختصاصي براي حل مسائل بزرگ ، با استفاده از رايانه هاي موجود پراکنده که از همه توان محاسباتي خود استفاده نمي کنند، سعي مي شود با جمع آوري اين توانهاي پراکنده که اغلب بي استفاده مي مانند، کارهاي خود را انجام دهند.

 

 

     اين منابع محاسباتي اگرچه اغلب قدرت و هماهنگي رايانه هاي اختصاصي را ندارند، اما تعداد زيادي از آنها به وفور در مراکز عمومي از قبيل دانشگاه ها، اداره ها، کتابخانه ها و غيره و حتي در منازلي که اتصال قوي به اينترنت دارند يافت مي شوند و اين موجب مي شود که توان محاسباتي آن در مجموع بسيار بالا باشد و در عين حال هزينه آن به مراتب پايين تر مي باشد.

2-     اشاره:

       Grid Computing يا شبكه هاي متصل كامپيوتري مدل شبكه اي جديد است كه با استفاده از پردازشگرهاي متصل به هم امكان انجام دادن عمليات حجيم محاسباتي را ميسر مي سازد.Gridها در واقع از منابع كامپيوترهاي متصل به شبكه استفاده مي كنند و مي توانند با استفاده از برآيند نيروي اين منابع محاسبات بسيار پيچيده را به راحتي انجام دهند.آن‌ها اين كار را با قطعه قطعه كردن اين عمليات و سپردن هر قطعه به‌كامپيوتري در شبكه انجام مي‌دهند. به عنوان مثال وقتي شما از كامپيوترتان براي مدتي استفاده نمي‌كنيد و كامپيوتر شما به‌ اصطلاح به‌وضعيت محافظ نمايشگر يا Screensaver مي‌رود، از پردازشگر كامپيوتر شما هيچ استفاده‌اي نمي‌شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر