دانلود تحقیق درمورد جريان آكادميك

دانلود تحقیق درمورد جريان آكادميك

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد جريان آكادميك

با دانلود تحقیق در مورد جريان آكادميك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جريان آكادميك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جريان آكادميك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جريان آكادميك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

جريان آكادميك

جريان آكادميك ايران در عصر پهلوي بر خلاف برخي از كشورهاي اروپايي وابسته به رژيم سياسي بود و به اين اعتبار نمي توانست از هيچگونه استقلالي برخوردار باشد. از اين رو علاوه بر كاستي هاي بي شماري كه مجموعا تاريخ نگاري اين عصر با آن مواجه بوده جامعه آكاداميك كشور از نوعي محافظه كاري سياسي هم رنج مي برد. مورخين اين جريان يا اصولا پيرامون مقاطعي از تاريخ كشور كه  رژيم موجود اصطكاك داشته باشد تحقيق نمي كردند و يا اگر نمي توانستند از فشار علائق دروني رها شوند به گونه اي تاريخ مي نگاشتند كه  نه سيخ بسوزد و نه كباب.

اين جريان كه از اقبال شروع مي شود و به باستاني خاريزي خاتمه مي يابد مغوليان رسمي دانش تاريخي كشور محسوب مي شوند و با ادعاهاي نه ميزان عملي كه بايد بي طرف و بي غرض منحصرا ناظر ظاهرا علاقمندان به تاريخ را متقاعد سازند كه روايت صحيح درك و تاريخ گذشته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 دوره پهلوي در تاريخ ايران ار سال 1304 خورشيدي تا سال 1357 ادامه يافت .در اين دوره تحولات سياسي و اقتصادي واجتماعي و ... زيادي صورت گرفت.که تاريخ ايران را در خور تغييرات اساسي نمود. روي هم رفته اين دوره از حکومت يکسري چالشها وافتخارات ومشکلات پيوسته اي در تاريخ ايران به بار آورد که از آغاز تا پايان دوره پهلوي به طور مفقم و خلاصه گرد آوري ونوشته شده اشت.

الف: تحولات واقدامات اساسي در دوره رضا شاه پهلوي 1304-1300 خورشيدي مهمترين اقداماتي که در اين دوره صورت گرفت:

1- در سال 1304 خورشيدي (1344 هجري قمري) روز چهاردهم آذر همين سال ضمن تشريفات رسمي و اداري سوگند در مجلس شوراي ملي ايران رضا شاه پهلوي به عنوان شاهنشاه پهلوي به عنوان شاهنشاه زمام امور مملکت را از دست گرفته و رسما شاه ايران گشت.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر