دانلود تحقیق درمورد قارچ کشهای شیمیایی

دانلود تحقیق درمورد قارچ کشهای شیمیایی

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد قارچ کشهای شیمیایی

با دانلود تحقیق در مورد قارچ کشهای شیمیایی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق قارچ کشهای شیمیایی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق قارچ کشهای شیمیایی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد قارچ کشهای شیمیایی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

ایزولاسیون و فعالیت ضد قارچی وضد اومیستی آنراژین (Aerugine) تولید شده توسط pseudomonas fluorescems نوع MM-B16

باکتری MM-B16 که فعالیت شدید ضد قارچی وضد اومسیت (oomycete) را در برابر تعدادی از پاتوژن های گیاهی نشان می داد.از خاک کوهستانی کره ایزوله (جدا ) گردیده بود. بر اساس ویژگی های فیزیولوژیکی وبیوشیمیایی و آنالیز توالی DNA در ریبوزوم 165 مشخص شد که باکتری نوع MM-B16 مشابه [pseudomonas fluorescens] می باشد. با استفاده از روشهای مختلف کروماتوگرافی وفیلتر کردن محیط کشت p.fluorescens از نوع MM-B16 دردرون وبیرون بدن موجود زنده یک آنتی بیوتیک فعال در برابر colletotrichum orbiculara و phytophthora capsici  بدست آمد.

این چنین استنتاج شد که فرمول مولکولی این آنتی بیوتیک  باشد این فرمول با استفاده از آنالیز بر اساس میدان مغناتیسی هسته رزونانس و داده های حاصله از طیف مادون قرمز ثابت می شود که آنتی بیوتیک یک ساختمان مشتق شده از دیازولین (thiazolin) ، آروژین (aurugine)را دارا می باشد. [4- هیدروکسی متیل-2-(2- هیدروکسی فنیل)-2- دیازولین].

p.capsici و c.orbiculate و pythium ultimum نسبت به آروژین بیشتر حساس بودند.

(MIC این ارگانیسم ها تقریباً ) بود. با این حال از این ماده هیچ فعالیت ضد میکروبی بر علیه مخمرها وباکتری ها تا قبل از رسیدن به غلظت  مشاهده نشده است.

استفاده از آروژین باعث جلوگیری از فعالیت وتوسعه بیماری phytophtora بر روی فلفل و anthracnose (آندراکنوز) بر روی خیار می گردد. به هر حال خاصیت کنترل آروژین در مقابل بیماریها در کمتر از قارچ کشهای تجاری نظیر متالاکسین (metalaxyl)و کلروتالونیل (chlorothalonil) می باشد.این مطلب اولین مطالعه بر روی جدا سازی آروژین از p. fluorescens و شرح خاصیت ضد قارچی آن ونیز فعالیتهای ضد اومسیت آن بر علیه c.orbiculare و p. capsici  در درون وبیرون موجود زنده می باشد

 

مقدمه:

قارچ کشهای شیمیایی نه تنها اتمسفر را آلوده می سازند ، بلکه در اثر تجمع این مواد شیمیایی در خاک از لحاظ محیط زیست هم مشکلی ایجاد می گردد. تکرار استفاده از چنین مواد شیمیایی موجب تشویق موجودات هدف به ساخت مواد شیمیایی مقاوم می گردد وبا این وجود استفاده از قارچ کش ها در ---- موجب ایجاد مشکلات ومسائل خاصی گردیده است.در آینده ی نزدیک استفاده وکاربرد علف کش ها در کشاورزی افزایش خواهد یافت که در  آن هنگام قارچ کش های --- و سازگارتر با اکولوژی در دسترس خواهد بود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر