دانلود تحقیق درمورد ميزان مصرف ماهي

دانلود تحقیق درمورد ميزان مصرف ماهي

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد ميزان مصرف ماهي

با دانلود تحقیق در مورد ميزان مصرف ماهي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ميزان مصرف ماهي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ميزان مصرف ماهي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ميزان مصرف ماهي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

هدف اين پروژه بررسي ميزان مصرف ماهي افراد در طي يك ماه مي باشد تا مشخص گردد خانواده ها در طي يك ماه چه مقدار ماهي مصرف مي كنند چرا كه يكي از منابع سرشار از پروتئين مي باشد بعضي از افراد هستند كه ماهي دوست ندارند اما اگر از پروتئينهاي موجود در آن اطلاع كافي داشته باشند حتما حداقل يك وعده در هفته از آن استفاده مي كنند و مصرف ماهي را در وعده هاي غذايي خود مي گنجاند.

 

جمع آوري داده ها

به دليل مشكلات موجود براي جمع آوري داده ها در خانواده ها، يك كلاس از دبيرستان شاهدان كوثر را به عنوان جامعه ي آماري انتخاب نمود و 17 نفر از دانش آموزان كلاس را كه داراي شماره هاي خود هستند را به عنوان نمونه انتخاب نموده ايم. جمع آوري
داده ها مي توانست از دو طريق مصاحبه به نظر مناسب تر آمد و از دانش آموزان خواستيم كه ميزان مصرف ماهي خود در ماه را براي ما بگويد.

 

8       5      5      4      4      4      4        4       3      3      3      2      2      2     2    0    0

 

 

 

تجزيه و تحليل داده ها

جدول فراواني:

درصد فراواني نسبي

فراواني نسبي

فراواني تجمعي

مركز

فراواني

داده

2

1

2

[2-0]

9

3

7

[4-2]

16

5

7

[6-4]

17

7

1

[8-6]

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر