دانلود تحقیق درمورد كارآفريني بازيافت

دانلود تحقیق درمورد كارآفريني بازيافت

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد كارآفريني بازيافت

با دانلود تحقیق در مورد كارآفريني بازيافت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كارآفريني بازيافت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كارآفريني بازيافت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كارآفريني بازيافت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:37 صفحه

قسمتی از فایل:

پيشگفتار

با تحولات‌ سريع‌ و شتابان‌ محيط‌ بين‌المللي‌ و گذر از جامعه‌ صنعتي‌ به‌ جامعه‌ اطلاعاتي‌ و مواجة ‌اقتصادهاي‌ ملي‌ با اقتصاد جهاني‌ و مطرح‌ شدن‌ پديده‌هايي‌ همانند «جهاني‌ شدن‌ اقتصاد» و «فن‌آوري‌اطلاعات‌» ، مباحث‌ اساسي‌ درخصوص‌ راهكارهاي‌ مختلف‌ براي‌ تسريع‌ فرآيند رشد و توسعة‌ پايدار و رفاه‌اقتصادي‌ مطرح‌ مي‌گردد. يكي‌ از اين‌ مباحث‌ جديد، نقش‌ كارآفرينان‌ در اين‌ فرايند مي‌باشد. كارآفريني‌ ازمفاهيم‌ جديدي‌ است‌ كه‌ حداقل‌ در محدودة‌ علم‌ اقتصاد ، مديريت‌، جامعه‌شناسي‌ و روان‌شناسي‌ و سايرمقوله‌هاي‌ مرتبط‌ با اين‌ موضوع‌ قدمتي‌ بسيار كوتاه‌ داشته‌ و از مفاهيم‌ رو به‌ گسترش‌ مي‌باشد. به‌ دليل‌ آنكه ‌معناي‌ تحت‌الفظي‌ «كارآفريني‌» نمي‌تواند عمق‌ محتوي‌ و مفهوم‌ اين‌ واژه‌ را مشخص‌ نمايد و براي‌ جلوگيري‌ ازفهم‌ نادرست‌ اين‌ موضوع‌ يا واژه‌ با ساير واژه‌ها و براي‌ رسيدن‌ به‌ فهم‌ و فرهنگ‌ مشترك‌ از آن‌، معرفي‌ وشناساندن‌ اين‌ واژه‌ بسيار مهم‌ مي‌نمايد . اين‌ كه‌ كارآفريني‌ چيست‌؟ كارآفرين‌ كيست‌؟ فرآيند كارآفريني‌ چگونه‌است‌؟ نقش‌ و تاثير كارآفريني‌ و كارآفرينان‌ در ابعاد توسعه‌ و رشد اقتصادي‌ و متغيرهاي‌ كلان‌ اقتصادي‌ هماننداشتغال‌ چيست‌؟ نقش‌ آموزش‌ و تجربه‌ در رشد كارآفريني‌ چه‌ ميزان‌ است‌؟ سوالهايي‌ هستند كه‌ بايد براي‌ رسيدن‌به‌ اين‌ فرهنگ‌ مشترك‌ به‌ وضوح‌ و مبسوط‌ پاسخ‌ داده‌ شود. به‌طور كلي‌ «كارآفريني‌» از ابتداي‌ خلقت‌ بشر و همراه‌ با او در تمام‌ شئون‌ زندگي‌ حضور داشته‌ و مبناي‌تحولات‌ و پيشرفتهاي‌ بشري‌ بوده‌ است‌.

 

 

 

 

 

 

مقدمــه:

       جمع‌آوري زباله هاي قابل بازيافت علاوه بر جلوگيري از آلودگي محيط زيست ، در صورت جدا سازي مي‌تواند به عنوان مواد اوليه بسياري از كارخانجات توليدي به حساب آيد. جمع‌آوري ضايعات پلاستيكي و وارد كردن آن در چرخه توليد مي‌تواند علاوه بر ايجاد اشتغال و به كار گيري سرمايه هاي سرگردان در زمينه توليد برخي محصولات پلاستيكي از قبيل توليد تابلوهاي راهنمايي و رانندگي ،‌توليد سطل هاي زباله و .... استفاده گردد.

      مراحل بازيابي ضايعات پلاستيكي بشرح زير مي‌باشد:

      1-دسته بندي ضايعات : پس از جمع‌آوري بايد ضايعات بر حسب نوع مواد از قبيل پلي پروپيلن و پلي اتيلن و نرمي و سختي دسته بندي گردند.

      2-خرد كردن و آسياب كردن : مواد نرم و مواد سخت بايد بطور جداگانه و توسط آسياب خرد گردند. اندازه ذرات به دست آمده معمولا تغيير مي‌نمايد و بر اساس شرايط مصرف آن معمولا اندازه اي كه مصرف مي‌شود داراي اندازه اي كمتر از يك اينچ مي‌باشد.

      3-شستشو : ذرات به دست آمده از مرحله دوم بايد مورد شستشو قرار گيرند ، ذرات سخت را مي‌توان در ماشين هاي شستشوي آبي تميز نمود به اين منظور مي‌توان از پودر كربنات سديم يا پودرهاي شوينده معمولي استفاده نمود.

     4- آب گيري و خشك كردن: ذرات شستشو شده داراي آب و رطوبت هستند و بنابر اين آب آنها بايد گرفته شود و در كوره حرارتي رطوبت زدايي شوند.

     5-گرانول كردن : براي آماده كردن ذرات آسيابي جهت استفاده در فرايندهاي پايين دستي و يا به منظور كامپاوند كردن با مواد دست اول ،‌ ذرات آسياب شده تميز بايد به شكل گرانول در آيند. اكسترودرهاي مورد استفاده جهت گرانول سازي سه نوع هستند كه براي PVC يا PET و متفرقه بكار مي‌روند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر