دانلود طرح جابر درمورد آلودگی هوا

دانلود طرح جابر درمورد آلودگی هوا

0 1.6k
دانلود طرح جابر درمورد آلودگی هوا

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع آلودگی هوا را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر آلودگی هوا است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر آلودگی هوا را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع آلودگی هوا در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرآلودگی هوا

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

آلودگی هوا:

در ویژگی‌های طبیعی جوبراثر مواد شیمیایی، ریزگردی یا عامل‌های زیست‌شناختی است. اتمسفر سامانه گازی طبیعی پویا وپیچیده‌ای است که زندگانی درسیاره زمین به آن وابسته ‌است. کاهش ستبرای لایه ازون در استراتوسفر به خاطر آلودگی هوا، دیرزمانی است که خطری برای تندرستی مردمان و نیز زیست‌بوم‌های زمین شناخته می‌شود. آلودگی هوا بیش از هر آلودگی دیگری (دو سوم موارد مرگ ناشی از انواع آلودگی) جان انسان‌ها را گرفته‌است. پس از آن، آلودگی آب دومین عامل مرگ و میر است (۱/۸ میلیون مرگ). در جایگاه سوم، آلودگی محل کار، جان هشتصد هزار نفر را گرفته‌است.

 

 

اثرات بر روی انسان:

در جهان سالیانه ۳ میلیون نفر در اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند که ۹۰ درصد آنان در کشورهای توسعه یافته هستند. در برخی کشورها تعداد افرادی که در اثر همین عامل جان خود را از دست می‌دهند بیشتر از قربانیان سوانح رانندگی است. این مرگ و میر بطور خاص مربوط به آسم، برونشیت، تنگی نفس، سکته قلبی، و آلرژی‌های مختلف تنفسی است. آلودگی هوا به روش‌های گوناگونی می‌تواند آثار زیانبار درازمدت و کوتاه مدتی بر سلامت انسان‌ها بگذارد. تأثیر آلودگی هوا بر افراد مختلف متفاوت است. آسیب‌پذیری برخی افراد در برابر آلودگی هوا بسیار بیشتر از دیگران است. کودکان کم سن و سال و سالمندان بیشتر از دیگران از آلودگی هوا آسیب می‌بینند

.

 

پیشگیری:

دربسیاری کشورهای جهان اقداماتی برای کاهش آثارآلودگی هوابرمحیط زیست انجام شده‌است.درحالیکه دانشمندان آثارزیانبارآلودگی هوارابرگیاهان،جانوران وزندگی انسانها مطالعه می‌کنندقانون‌گذاران،قوانینی رابرای کنترل کاهش آلاینده‌هاتصویب نموده و آموزگاران درمدارس واستادان دردانشگاه‌هاآثارآلودگی هوارابرای نسل جوان تشریح می‌کنند نخستین گام برای حل مشکل آلودگی هواارزیابی است.محققان آلودگی هوارابررسی نموده واستانداردهایی رابرای اندازه‌گیری نوع ومقدارآلاینده‌های خطرناک تعیین می‌کنند.ویتامین ای ازویتامین‌های محلول درچربی است که همچون ویتامین ث خاصیت آنتی‌اکسیدان دارد و اثر شیمیایی مخربی راکه آلودگی هوا بر بافت‌های بدن وارد می‌کند را از بین می‌برد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر