دانلود گزارش تخصصی درس ریاضی پنجم ابتدایی

دانلود گزارش تخصصی درس ریاضی پنجم ابتدایی

0 2.5k
دانلود گزارش تخصصی درس ریاضی پنجم ابتدایی
دانلود گزارش تخصصی درس ریاضی پنجم ابتدایی

فرمت فایل: word قابل ویرایش
تعداد صفحات: 29
شرحی از فایل:

اگریک معلم چیزی را تدریس کند و تغییر رخ ندهد یادگیری اتفاق نیفتاده است.یادگیری نیز آموختنی است و وظیفه ی معلم این است که یادگیری را بهتر و سریع تر و عمیق تر کند.معلمانی که کار خود را ارزیابی می کنند می توانند کیفیت تدریس خود را بهبود بخشند.
هرفردی درجامعه نیاز به آموزش دارد تا مراحل رشد وتکامل را طی کند به قول کانت «بشر تنها با تعلیم وتربیت تواند شد وآدمی چیزی جز آنچه تربیت از او می سازد نیست ». بنابر این نیاز به آموزش وپرورش از حقوق اسلامی افراذ بشمار می رود وهر گونه ایجاد تحول ورشد وپیشرفت فردی واجتماعی حاصل تربیت وآموزش است .راجع به تعلیم وتربیت وآثار مترتب برآن از دیر باز سخن بسیار گفته اند وگفته فوق در حقیقت مشت نمونه خروار است و..
ریاضیات به معنی علمی است که با ریاضیت به آن می رسند . در حالی که خود ریاضیات اصلاً به معنای ریاضیت کشیدن نیست ریاضیات علم نظم است و موضوع آن یافتن توصیف هر درک نظمی است که در وضعیت‌های ظاهراً پیچیده نهفته است و ابزارهای اصولی این مفاهیمی هستند که ما را قادر می سازند تا این نظم را توصیف کنیم . علم ریاضی قانون مند کردن تجربیات طبیعی که در گیاهان و بقیه مخلوقات مشاهده می کنیم علوم ریاضیات این تجربیات را دسته بندی و قانون مند کرده و همچنین توسعه می دهند.

2,000 تومان