2,000 تومان
  • فروشنده : گزارش تخصصی

  • کد فایل : 8672
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2363
  • فرمت فایل اصلی : word
  • تعداد صفحات : 23

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود گزارش تخصصی چگونگی آشنا سازی دانش آموزان باهوش با قوانین مدرسه

دانلود گزارش تخصصی چگونگی آشنا سازی دانش آموزان باهوش با قوانین مدرسه

0 2.4k
دانلود گزارش تخصصی چگونگی آشنا سازی دانش آموزان  باهوش با  قوانین مدرسه
دانلود گزارش تخصصی چگونگی آشنا سازی دانش آموزان  باهوش با  قوانین مدرسه

فرمت فایل: word قابل ویرایش
تعداد صفحات: 23
شرحی از فایل:

مهم‌ترین دغدغه معلمان مبتدی، از اداره کلاس یا به تعبیری برقراری  قوانین اداره کلاس و مدرسه  ناشی می‌شود. برقراری نظم و کنترل کلاس و تدریس موفق، مجموعه‌ نگرانی‌های این گونه معلمان است. بنابراین آگاهی از مفهوم اجرای قوانین کلاس و مدرسه و راهبردهای آن، راهی برای رفع این نگرانی‌هاست.در تعریف اجرای قوانین کلاس و مدرسه درس گفته شده است: «اجرای قوانین کلاس و مدرسه درس ایجاد شرایط لازم برای تحقق یادگیری است» بر این اساس می‌توان استنتاج کرد، مهارت‌های اجرای قوانین کلاس و مدرسه درس، سنگ بنای کل موفقیت در تدریس است.

قوانین کلاس و مدرسه درس به مفهوم (ایجاد شرایط لازم برای تحقق یادگیری است.) براین اساس می‌توان نتیجه گرفت که مهارت‌های اجرای قوانین کلاس و مدرسه درس سنگ بنای کل موفقیت در تدریس است.

اجرای قوانین کلاس و مدرسه درس عبارت از رهبری کردن امور کلاس درس از طریق: تنظیم برنامه‌ درسی: سازماندهی مراحل کار و منابع، سازماندهی محیط به منظور بالا بردن کار نظارت بر پیشرفت دانش‌آموزان و پیش‌بینی مسائل بالقوه است.  

دیده می‌شود اصطلاح اجرای قوانین کلاس و مدرسه با اصطلاح نظم و انضباط معادل نبوده و اجرای قوانین کلاس و مدرسه‌ را می‌توان مجموعه‌ای از برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی دانست که معلم برای اطمینان یافتن از اثر بخشی و کارایی یادگیری در کلاس انجام می‌دهد. معلمانی که در امر اجرای قوانین کلاس و مدرسه موفق هستند نظم و انضباط را در جایگاه مناسب آن در کل صحنه آموزش قرار می‌دهند. با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های اجرای قوانین کلاس و مدرسه، معلم نه تنها امیدوار است که میزان یادگیری دانش‌آموزان فزونی یابد، بلکه هم‌چنین به آنان کمک می‌کند که متوجه رفتار خود باشند و آن‌را اصلاح نمایند.اینجانب در گزارش تخصصی حاضر کوشیدم دانش آموزان  باهوشم را در پایه اول  با  قوانین مدرسه آشنا سازم .

 


2,000 تومان